+ 1
Inlägg: 1576949
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Kul för Leif men märkligt att döpa ett hockeypris efter en legendarisk fotbollsspelare.
+ 2
NuMo: Nu har man kommit fram till att priset som hockeyjournaliserna ska dela ut till bästa forward ska heter vara Foppa Trophy.
Undrar om leksandsfansen kommer att tro att det är en hyllning till Filip Forsberg ungefär som att brynäsfasen tror att honken trophy är till Johan Holmqvists ära?