Inlägg: 1577492
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: tvillingar å tvillingar, vi kan få Hallin ist.
Klippt från Twitter
@Modofredde: Rykten från Sundsvall är att Hallin är mkt nära Modo
Klippt från Twitter
@Modofredde: Rykten från Sundsvall är att Hallin är mkt nära Modo
bj21:VA, ska man Gratulera? Skit i Frun, de förstår inte såhär viktiga saker!
Reklam e väl inget fel, men ta hem tvillingarna + några till ( Gör inte en yashin, bara - långt, dyrt kontrakt - inga poäng!) "Låg" grundlön + Bonuskonstruktioner.
Go ALL IN nu bj!
Synd, synd, att allt ska falla ut där nere i Södern - de har väl nog med cash sen förut?
Skulle behövas nån storvinst i Ångermanland nu.
Redigerad kommentar