Inlägg: 1577637
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Timander har väl till en kvällstidning sagt att det lutar mot att lägga av om han inte fortsätter i Leksand. Jag tror att det inte bara var pengarna som sådana som lockade med Leksand, utan också att han skulle få en väldigt viktig roll. Att spela som femte-sjätteback misstänker jag inte är någonting som får Timander att lägga ned alla timmar som krävs på en barmarksträning till.
Varför skulle Timander tacka nej till en låg lön?
Vill han spela så finns bara detta alternativ eller ulvö hockey.
Kan inte tänka mig att han vill flytta runt mera i allsvenska klubbar.
Jag tror det blir Modo eller inget, å då räknar jag typ ulvö hockey som inget, lite lattjolajban hockey med gubbarna.
Var väl viss skillnad för 2 år sedan, han tog sista chansen att faktiskt tjäna en rejäl årslön men nu är han i den åldern då man tyvärr som hockeyspelare får vara nöjd med mindre eller lite, ja om man inte heter Niklas Lidström eller jaromir jagr ;-)