Inlägg: 1578116
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21:
Löven gjorde också en rekonstruktion och undvek konkurs, dock blev dom nedflyttade på grund av missad elitlicens.
Har nollkoll på ekonomi. Det är bara att kolla min/vår egen hushållsekonomi. Men vad är det som gör att det blir konkurs ibland och rekonstruktion ibland? Visst gjorde löven konkurs och fick börja om i seriesystemet eller minns jag fel? Timrå undvek konkurs och kan fortsätta i allsvenskan eftersom de ska rekonstrueras. Försök gärna förklara för någon som int begrip!