Inlägg: 1578143
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Blake: Kan inget annat än att hålla med!
Minns viggo när han kom upp i A laget och fick lira med timmy, han kunde aldrig haft en bättre mentor tyckte han. :)
Minns viggo när han kom upp i A laget och fick lira med timmy, han kunde aldrig haft en bättre mentor tyckte han. :)
Berka: Timander skulle vara en utmärkt mentor till Lööv, Hägg och Carlson. För en troligtvis billig peng skulle vi få en kille med bra attityd, stort MoDo-hjärta och mycket rutin i det defensiva. Jag tror att han har en säsong till i sig.
Sedan tycker jag att man kruta på lite med Cumiskey som sista back. (Skriv på!!)