Snart kliver Sedinarna på! Gött med lite nolaskogare i truppen så det blir lite klass!
Inlägg: 1579060
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Japp, det känns gott med två riktiga chefer som bara kliver in och bestämmer i PP m.m. Mot Kanada. Jajjemen.
Redigerad kommentar