Inlägg: 1581049
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Salle: Kanske hade varit bäst. Då hade ju du vetat vem det var. Men vi kan kalla honom SHL, för din skull. Sov gott.
+ 2
Och JA jag skall nog gå och sova nu. :-)
PS Hade detta varit Aftonbladet hade dom övervägt att fortfarande kalla honom Andersson.