Inlägg: 1581303
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Monno: hur högt i kurs kan nikki Danielsson stå i för tillfället, och tro om Modo ligger bra till om han skulle vilja vända hem till Sverige?
I Modo var det ju där han verkligen slog igenom men frågan är om polarna i Frölunda eller pengarna någon annanstans i Sverige blir viktigare?!
I Modo var det ju där han verkligen slog igenom men frågan är om polarna i Frölunda eller pengarna någon annanstans i Sverige blir viktigare?!
http://www.expressen.se/sport/kronikorer/gunnar-nordstrom/nordstrom-han-kan-bli-arets-hampus/
Gillar Häggs inställning. Verkar vara en bra kille. Hoppas han får ett lag som gärna ser honom i SHL ett par år;)