DariusK: Jag gissar på att det här blir Häggs sista säsong i Modo på väldigt lång tid.
Inlägg: 1581380
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:Att han inte ens gick i första rundan kan ge oss ett år till. Ju tidigare draftad, desto mer vill lagen ha över spelaren. Går man topp fem får man med stor sannolikhet ett kontraktsförslag direkt. Lite märkligt imo.
Redigerad kommentar