Inlägg: 1582338
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är riktigt kul att läsa uttalanden från AHL/NHL-killar som Hensick och Armstrong. De verkar vara uppriktigt glada över att få testa på SHL....

Ett par låtar saknades, men väldigt bra blandning från samtliga album utom Into the unknown... De från suffer och no control bäst!