+ 6
Inlägg: 1585186
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 13/14
Har fått in bra voodoo-grejer från Haiti som kommer att få fart på lirarna denna säsong. Bland annat en totempåle som är en genuin avbild av Anders Forsberg. I matcherna mot AIK borta så har jag en present åt MoDoiter i Stockholm. Sysslolösa elever från Lundsberg kommer att terrorisera AIKs trupp under hela matchdagen. Kan Oscar Steens blick bli än mörkare...vi har blivit lovade att det kommer att ske...
+ 1
Sv: Säsongen 13/14
Lööv måste verkligen sluta kasta bort pucken hela tiden. 4ggr har han gjort rejäla missar nu.
Tycker dock Torp gör det riktigt bra! :-)
Tycker dock Torp gör det riktigt bra! :-)
Skönt att äntligen ha Hockeysnack för mig själv. Måste rensa bort alla inaktiva medlemmar först, Bragd-Birger får dock vara kvar. Gurra88, du måste fylla 38 innan du får skriva här igen.