Vad är det fö hösäckar till amerikaner vi värvat. Skicka hem skiten och ge mer junisar plats.
Inlägg: 1585191
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 13/14
Cyklob: Och Skröder! Lika dålig som vanligt under försäsongen, bara att skicka hem direkt!
;)
+ 1
Sv: Säsongen 13/14
Cyklob: Foppa var en hösäck i alla Colorados försäsongsmatcher också. Detta är proffs. De vet vad som krävs i uppbyggnad, men de ger alltid allt NÄR DET GÄLLER..
Sv: Säsongen 13/14
Cyklob:
Redan? Vill nog minnas att vi gav Schremp fler matcher än så innan vi sågade =)