1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507636 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1585194

Sv: Säsongen 13/14
Icing-Ove: Japp. Jänkarna verkar inte köra lika bra försäsong så de är lite trögstartade. Lägg därtill att de är helt ovana vid stor rink i två fall. Junisar alltid bra på försäsong. Schremp var usel första elva matcherna typ.

Det är puckat att döma ut folk på försäsongen.

Svarskommentarer

Sv: Säsongen 13/14

J F K: En rätt Okay match som blev sämre å sämre i kvalite ju längre matchen led.

juniorerna visade upp sig och skröder tog några skär, hedman är fortsatt kass och amerikanerna hittar inte formen.

ritto fick pris som matchens lirare i modo???!

1700 på läktaren


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB