Icing-Ove: Vi har 2 bra målvakter och forwards som är riktigt bra, men backlinjen är ... ja den är inte bra, vi får svårt som tusan att ens nå ett slutspel med den vi har idag
Inlägg: 1585200
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 13/14
Sen så verkar marcus ha tydliga direktiv hur tränarna ska se ut, igår stod i båset 3 stiliga herrar i kostym och slips!