Inlägg: 1586650
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 13/14
Sawchuk: en gigantisk skillnad är att kommer vi till slutspel finns alltid chansen. Det kan inte mittenlag i de ligor du nämner ens.
jag tror vi blir mellan fem och åtta. Det finns sämre lag än Modo och vi bör nå slutspel enligt min kristallkula.
jag tror vi blir mellan fem och åtta. Det finns sämre lag än Modo och vi bör nå slutspel enligt min kristallkula.
Sv: Säsongen 13/14
Sawchuk: MoDo har ju dock inte en historia av att vara ett topplag. Snarare att vi är det enda bottenlag som dom inte lyckats åka ur i tid och otid. :-)
Så du är ju ganska rätt ute egentligen. :-P
Så du är ju ganska rätt ute egentligen. :-P
Berka:
Känns tyvärr som det är alla säsongers stora mål tyvärr. Som att hålla på ett bottengäng i Spanska eller Engelska ligan...