Sawchuk: Man kan bli sist i sin division och ändå vinna Stanley cup:)
Inlägg: 1586656
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 13/14
J F K:
teoretiskt kanske...
Man är ändå långt från trea från slutet.
Redigerad kommentar