Inlägg: 1586664
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 13/14
J F K: Nu hejar man inte på SAIK direkt. Men det vore en gigantisk förlust för SHL om Holloway blir borta några månader.
Rapporter på Twitter säger att han kollar upp nacken men spelar på lördag enligt Saiks maffialedare.
Rapporter på Twitter säger att han kollar upp nacken men spelar på lördag enligt Saiks maffialedare.
Gick karman igen? Minns hur en ful tripping mot Tolle tog honom från spel riktigt länge. Tyvärr fick han inte tillbaka skridskoåkningen han hade. Hoppas att inte Holloway råkar ut för samma,