1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1586763

Sv: Säsongen 13/14

Rytter: Vad är det för skillnad på Gunnarsson och Bengtsson egentligen? Jag tycker de är närmast identiska i sitt spelsätt, de är båda bra på att hålla i och fördela puckar, går inte bort sig i försvaret samt att de inte känns helt ofarliga framför motståndarnas mål.  

Lite som att man delat Sundström i två delar, spännande att följa bådas utveckling. Tänkbara centrar för första och andralinorna om några år?


Svarskommentarer

Sv: Säsongen 13/14

Blake: Tycker Gunnarsson spelar med mer smartness medan Bengstsson har ett "tyngre" spel med mer skridskoåkning.

Så upplever jag det iaf.


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB