Inlägg: 1586763
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 13/14
Blake: Tycker Gunnarsson spelar med mer smartness medan Bengstsson har ett "tyngre" spel med mer skridskoåkning.
Så upplever jag det iaf.
Rytter: Vad är det för skillnad på Gunnarsson och Bengtsson egentligen? Jag tycker de är närmast identiska i sitt spelsätt, de är båda bra på att hålla i och fördela puckar, går inte bort sig i försvaret samt att de inte känns helt ofarliga framför motståndarnas mål.
Lite som att man delat Sundström i två delar, spännande att följa bådas utveckling. Tänkbara centrar för första och andralinorna om några år?