Pettan: Förstår inte ens vad du försöker kommentera...
Inlägg: 1587301
Svarskommentarer
Sv: Växjö lakers - Modo hockey 13-09-14 Vida arena 18:30
Sawchuk:Hur såg det ut igår, var ute på midag så man bommade precis hela matchen.
våra amerikaner, heta?
skröder?