+ 2
Inlägg: 1587599
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Bad_Brett:
Du menar att han slår slarviga passningar? Jag lyssnar på SR så jag ser inte hur matchen ser ut riktigt. Men av det jag hört idag och från förra matchen så låter det som det slarvas mycket, speciellt i uppspelsfasen.
Patrik Källstr:
Snälla, snälla. Dave Spina verkar vara en toppenkille, men tränarna får säga åt honom på skarpen eller sätta honom på bänken. För jag håller på att bli tokig redan i andra matchen.