Inlägg: 1587606
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Rytter:
Ja, jag tycker vi spelar ganska bra. Vi är väldigt offensiva i forecheckingen och ibland går vi bort oss, men överlag känns det ganska tryggt. De unga visar att det var rätt att ge dem chansen.
Jag var lite orolig över målvaktssidan, men både Forsberg och Ullmark har sett hur självsäkra ut som helst. Ser fram emot period nummer 2.
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Rytter:
Grymt ass till Kempe som var ren. Vem var det som missade nu i slutet?
Grymt ass till Kempe som var ren. Vem var det som missade nu i slutet?
Hensick börjar hitta rätt med passningarna. Ser riktigt lovande ut. Borde ha haft två första ass nu.