Inlägg: 1587635
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Patrik Källstr:
Soklart? Det är väl kamp om pucken? Jag förväntar mig att de blåser för det där i slutspelet också i sådana fall. Tollefsen lär inte spela många minuter.
Hur i hela friden brände Öberg den där...?
Rytter:
Istället åker Modo ut igen. kanske solklart men ändå...