Inlägg: 1587641
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Rytter:
Ja har bara SRs kommentatorer att gå på tyvärr... Men lät som att AIK slapp en del utv situationer efter det + att Larsson gjorde flera bra räddningar. Så 1-0 Modo kändes minst sagt skööööööööönt!
Påhlsson åker ut för att han är starkare! Patetiskt!