Patrik Källstr: Påhlsson levererar igen!
Inlägg: 1587647
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
NuMo:
Jag är riktigt nöjd. Det ser ut som att det finns en bra spelidé över hela banan nu. Ibland blir det fel, men det känns som att vi är på väg att bygga ett grundspel för första gången på länge. Samtidigt spelar vi ett fartfylld och rolig hockey. Vi har både utländska stjärnor och hungriga ungomdar.
Nu är det för tidigt för att göra någon riktig analys, men jag är riktigt nöjd med det jag har sett såhär långt.