Bad_Brett: Tänkte skriva ungefär som dig. Det finns en röd tråd. En tjock röd tråd i det som händer.
Inlägg: 1587664
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
J F K: Finns ingen anledning att slappna av nu, 2-0 är ingenting i hockey. Visa att ni kan göra mål i PP!
+ 1
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
J F K:
Kul med hockey nu. Modo känns mycket bättre än AIK (peppar,peppar) trots att domarna försökt jämna ut oddsen.
Känns som Modo dessutom kanske har SHL`s bästa målvaktspar helt plötsligt.
Instämmer att ungdomarna ser bra ut, lär bara bli bättre med förtroendet också.
Redigerad kommentar