+ 1
Inlägg: 1587692
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Sawchuk:
Riktigt bra insats. Hur kul kan inte det här bli när importerna kommer igång på allvar?
Skönt att äntligen kunna känna sig lugn trots AIK's reducering. Tidigare säsonger kändes det alltid som att korthuset skulle falla i de situationerna.
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Sawchuk:
Alla våra juniorer överglänste janmark, till och med Gunnarsson som satt på bänken syndes mer.
Alla våra juniorer överglänste janmark, till och med Gunnarsson som satt på bänken syndes mer.
+ 3
Patrik Källstr:
Sådärja, det blev en rätt behaglig resa idag. Det är man väl inte sådär jättebortskämd med.
Junisarna och Ullmark bäst.