Inlägg: 1587694
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Sawchuk: Ja visst, enda smolken i bägaren är att vi har en målvakt till på lönelistan.. :)
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
Sawchuk:
Efter att knappt sett mycket förbättring i spelet under de senaste matcherna såg tog vi plötsligt ett par steg framåt idag.
Efter att knappt sett mycket förbättring i spelet under de senaste matcherna såg tog vi plötsligt ett par steg framåt idag.
spud:
Kommer att kännas jättekonstigt om det blir en säsong där målisarna är den starkaste lagdelen. Var ju inte igår man kände den tryggheten.