Berka: Ev när Rahm stått sin första match, kanske. ;-)
Inlägg: 1587815
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Gnaget . 2013 09 17
KulaShaker: Haha ja eller iaf när han står och brynäs förlorar, känns som en given syndabock ;)