+ 1
Inlägg: 1588724
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey - MoDo hockey 2013 09 21 16:00
Berka: Jo, en supporter med rätt lite erfarenhet av shl-hockey förutom som åskådare är rättesnöre. Jag är tacksam att vi anställer riktiga coacher till laget istället för engagerade åskådare...
+ 2
J F K: Hoppas det ger dig en insikt i det verkliga
http://blogg.allehanda.se/drhockey/2013/09/21/lamslaget-i-lulea/