+ 1
Inlägg: 1588773
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey - MoDo hockey 2013 09 21 16:00
Berka: Så att om man ser klara logiska brister i dina resonemang är man stendum och bör inte yttra sig? Kliv ned från dina höga hästar eller så startar du en blogg där du kan fortsätta din önskade monolog.
+ 6
Lumber Jack: Eeee?
JAHA, nä så du menar att när man väl fått igång sitt spelsystem så kommer man spela felfritt resten av säsongen då, inte att man för den delen kan göra dåliga matcher ? , Smaaaart hörru!!?
Undanber mig fler stendumma svar tack
Redigerad kommentar