J F K: Btw. Har du eller någon annan som kanske bor i övik någon koll på vad som händer med salmela, han tränade väl visst med Modo, gör han det fortfarande?
Inlägg: 1588782
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey - MoDo hockey 2013 09 21 16:00
Berka: Hela nästa vecka sa Forsberg till bladet i fredags, så ja.