Inlägg: 1588970
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Bad_Brett: Ja så kan det ju vara...
Vi har ju bara råd med en så fick man välja mellan, cumiskey,salmela och nordgren så tror jag att jag skulle ta roadrunner.
Berka:
Översättning:
"Vi ska göra allt i vår makt för att få tillbaka Cumiskey, men om det inte går vill vi ha hålla andra dörrar öppna."