+ 1
Inlägg: 1589002
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
spud: Oj, trodde ulla skulle få spaden idag.
Konstigt att det inte alltid finns laguppställning på hemsidan innan matcherna?!
Dåså, dags för nedsläpp snart.. Anton i buren förvånade väl en aning..
För övrigt, börjar det inte bli såpass glest med inlägg i varje matchtråd att det kanske räcker med att ha en "MODO-Frölunda 13/14" tråd för samtliga matcher mellan dessa lag under innevarande säsong?