+ 1
Inlägg: 1589092
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Vi har sveriges sämsta backlinje innan säsongen startade ... OCH nu har vi tydligen shl´s formsvagaste forwards på de......
Nu myser motståndarna
Patrik Källstr: Med den dåliga ekonomin vi har så skulle jag kräva att alla i laget förutom kedja 3 efterskänker lönen till klubben. PINSAMT!!