+ 1
Inlägg: 1589102
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno: Tänk på att det är en ofantlig skillnad och jävligt mycket svårare att styra upp ett fungerande pp kontra ett bp.
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno: v Vad kostar Hensick? Är han värd pengarna? Sillyseasons våta dröm! Jag svarar på fråga två. Nej! Å tyvärr tror jag inte det blir så mycket bättre, stjärna i AHL behöver inte betyda att han lyckas i SHL.
+ 1
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Jäklar vad jag skriver idag. :-)
Men tycker Sullivan visade upp lite mer av sig själv i offensiven idag!
Han kan nog faktiskt bli nyttig så småningom. :-)
Men tycker Sullivan visade upp lite mer av sig själv i offensiven idag!
Han kan nog faktiskt bli nyttig så småningom. :-)
Behöver väl inte nämna vem jag anser lyckats bäst...
Förstår inte hur Hensick kan vara så jävla värdelös i PP? Nu är ju uppspelen främsta problemet. Men vi har ju extrema problem att etablera tryck. Trodde Hensick skulle vara lite Susse, hålla puck, dra ut motståndarna och lägga det där öppnande passet. Nu åker han fram, petar lite och tappar puck till motståndarna.
Han är ju erkänt en kille med bra spelsinne, ska de va så jävla svårt att vara lite kreativ i anfallszon då? Man tycker ju att i PP ska den större isen göra mindre skillnad. Snarast bara vara en fördel. Eller är han inte bättre?