Inlägg: 1589112
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno:
Tack! Intressant läsning. Var ju ungefär som man kom ihåg det, att det tog ett tag innan han kom igång.
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno: Noterbart att Lord Byron gjorde 1p på sina första 7 matcher. Han kom iofs upp i 5p när det gått 10 matcher.
Men man kan väl konstatera att vi ska ta det lugnt med kapandet så länge kanske? :-)
Men man kan väl konstatera att vi ska ta det lugnt med kapandet så länge kanske? :-)
Tog 6 matcher innan hans första poäng. 4p första 10.
Man ser även att jämnhet i produktionen inte var hans motto.