Inlägg: 1590043
Svarskommentarer
Sv: Hv71 - MoDo Hockey 2013-10-01
Berka: Det viktigaste med det hela är moroten för alla andra juniorer. Presterar du i J20 får du chansen med A-laget.
ULTIMAVICI: Nog kan han bidra, men jag tror inte vi ska förvänta oss, killen är idag fyllda 17 och har aldrig spelat shl hockey, men bara att få vara med å se och känna på tempot är bara bra för han själv.
Får vi skador i truppen så är det fint att kunna lyfta upp unga killar som vet var det handlar om =)