Inlägg: 1590255
Svarskommentarer
Sv: Hv71 - MoDo Hockey 2013-10-01
Rytter: Conny klass. ;-) Ja, bortsett från att det skedde i fart då.:-P
Men Wikegård hat ju rätt i att det är GSG hockey. Kunde lika gärna stått 6-3. Men hoppas vi kan göra match av det här i 3dje nu och inte tappar allt i början! :-)
Men Wikegård hat ju rätt i att det är GSG hockey. Kunde lika gärna stått 6-3. Men hoppas vi kan göra match av det här i 3dje nu och inte tappar allt i början! :-)
Snyggt pass! Foppa klass! Grymt backhand avslut, var den inne direkt eller i ribban?