Modo förlorar för att man slarvar för mycket. Markeringsmissar är det största problemet.
Inlägg: 1591111
Svarskommentarer
Sv: Modo-Brynäs
S-vikaren:
Vi måste bli jämnare i 60 minuter då kommer trepoängarna. Är väl bara AIK matchen som kan räknas till en väl genomförd match för oss. Resten har varit en berg och dalbana.
Tycker att laget visat att potential finns för att prestera riktigt bra, dock visar vi det för sällan.
Vi måste bli jämnare i 60 minuter då kommer trepoängarna. Är väl bara AIK matchen som kan räknas till en väl genomförd match för oss. Resten har varit en berg och dalbana.
Tycker att laget visat att potential finns för att prestera riktigt bra, dock visar vi det för sällan.
+ 1