Monno: Ja men Sullivan verkar tyvärr inte komma att kunna bidra till laget i år.. Så hoppas Salmela förlänger och Sullivan säljs/sparkas
Inlägg: 1591241
Svarskommentarer
Sv: Modo-Brynäs
Ja men den bedömningsnivån som var igår så får man tydligen göra vad man vill! Vet inte hur det fungerar men hoppas och antar att domarchefen ger dem en utskällning!