Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Tre 3-poängare första 20 matcherna med Uffe, sen ångrade tönt-SAIK att de valde oss i kvarten. Det är en riktigt skitnödig förening, det visade de än en gång efter denna match.