Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Sawchuk: Varför är intresset så lågt, har folk dåligt med slantar?

Jo målskyttet är ett problem, hur kunde tex hedberg bomma sitt friläge?

skröder behöver sundström, det har jag hävdat sen sundström slutade