1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507708 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1592112

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Berka:

Du kan inte ens jämföra Oscars insattser i Leksand med de i Modo. I modo höll han div 1 klass, i Leksand visar han att han klarar av spel i SHL.

Att säga något annat är att säga att det är du som inte sett honom spela i Leksand.


Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Rytter: Skärp dig, jag har sett han spela mycket i leksand och han är lika dålig som i modo.  Han släpper ständigt in skitmål och det gjorde han i modo oxå. skillnaden är att i leksand har han ingen konkurans, men i modo blev han direkt 2:a.

ps. jag bor i dalarna så jag träffar leksingar dagligen


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB