Berka: Blev inte Svedberg utnämnd till AHLs bästa målvakt? Då är man ju ändå duglig... Inget som hypade Henrik Karlsson klarat av t.ex.
Inlägg: 1592157
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
På tal om bang for the buck. Eller vad man ska säga.
Robert Rosén är 1+1 på tio matcher. Undra Om Växjö är nöjd dom spenderar miljonerna. AIK lär va det iaf. :-)
Killen som gjorde makalösa 76p ifjol George Holloway är efter 10 matcher 0+4!
Iofs bara Possler i MoDo som är bättre än så. Men ändå. :-)
Har inte vi lite center brist btw?
Robert Rosén är 1+1 på tio matcher. Undra Om Växjö är nöjd dom spenderar miljonerna. AIK lär va det iaf. :-)
Killen som gjorde makalösa 76p ifjol George Holloway är efter 10 matcher 0+4!
Iofs bara Possler i MoDo som är bättre än så. Men ändå. :-)
Har inte vi lite center brist btw?