Inlägg: 1592166
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Varför sitter du och påpekar att jag kan lite om hockey när du själv inte har koll och det är jag inte ensam om att tycka som det verkar...
Du ser det tydligen som ett misslyckande i Svedbergs fall, trots att han blev utsedd till AHL:s bäste målvakt.
Är inte DET bevis nog för hur lite hockey du egentligen kan?