Berka: Ser att ni råkat ut för Hugeparasiten, finns inga bekämpningsmedel mot det tyvärr. :) surt med resultatet för er del igår, var helt klart värda poäng!
Inlägg: 1592209
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
99Bäckis: Japp i know ;)
Jo men vi nu är serien i full gång så nu finns ingen tid att grina ihop, bara försöka ta nya tag i morgon och hoppas att det ger utdelning någon gång, vi har bara en fulltidseger hittils så läget börja bli minst sagt jobbigt.
btw. Brynäs har gått på som tåget, sjukt starkt att slå fbk i kaffeburken igår, var det, 5 mål i 3:e?, det måste vara något slags rekord haha