Inlägg: 1592211
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Hensick måste vara nära spel. Något annat ser jag inte.
Kanske dax å ta upp Nyllet Jr annars?;)
Lite märkligt med tanke på den rådande centerbristen eller tänker man satsa mer på A.kempe ?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/modo/article17625109.ab?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter