Berka: det lossnar! De två inledande var något av de mest uddlösa jag sett Brynäs prestera. Men oerhört starkt att göra 1-5 i tredje perioden. Honken visar även att gammal är äldst, och i hans fall överlägset bäst i vårat målvaktspar. Ingen A Forsbergeffekt för eran del ?