Berka: Hensik tror jag helt skippade träning efter slutet på förra säsongen. Det kan finnas sparkapital där om Forsberg vågar vara grymt hård och sätta Hensik i hårdträning och kanske sätta honom åt sidan någon match för att bara träna.
Inlägg: 1592217
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk: Jo han har sett lite överviktig ut, men han har alltid varit lite rund i ansiktet ;)
Nämen visst borde det finnas mer där, en kille som gör 50+ poäng flera säsonger i rad bör kunna göra bättre ifrån sig än hitils, kanske han fått speciell träning för jag har inte hört något varför han är sjuk/ur spel.
