Inlägg: 1592990
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping 2013-10-10
Berka: Kom det inte två finnar under Hedin varav den ena var Kiviaho (typ) och den andra så dålig att han inte ens fick spela en match ungefär.
Bad_Brett: Glöm inte nikos dimitrakos, eller josef hrabal eller varför inte Tony tuzzolino
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8786
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12294
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7283
;-)